Anónimo
Anónimo preguntado en Familia, Amor y RelacionesOtros - Familia, Amor y Relaciones · hace 1 década

¿love letter ¿PORFAVOR QUE ALGUIEN ME AYUDE A TRADUCIR ESTO......PORFAVOR?

necesito mandar esto a una chika. ella no habla spanish y yo no hablo muy bien ingles..x eso no kiero parecer como tonta frente a ella....por favor que alguien me traduza esto...porfavor...NECESITO MANDAR ESE EMAIL A ELLA...PLEASE...la kiero mucho

***......hola sandy como estas. ....sandy te estoy mandando este email, porque ya estoy cansado de escuchar a tus amiguitos lo que tu piensa de mi..sandy si tu piensa que yo soy estupido o losser ,y que yo a ti no te importo, entonces tu no tienes que decir a otras personas para que me lo digan a mi, porfavor dimelo a mi tu misma.sandy sabes no hablo con maria, ni con gina ni con kathy ni con nadie mas ,,,,,porque yo solamente te quiero a ti...sandy perdoname pero hay muchas chikas mas bonitas que tu,perosabes que para MI tu eres mi ANGELINA J.....sandy ya llevo casi one year esperandote ...pensando que un dia tu vas a estar conmigo..y esperaria todo mi vida, con tal de que tu me diera solo una esperanza.sandy nose porque te quiero tanto.sandy dios me ha todo , pero siento que me falta algo y creo que esa falta eres tu.sin ti mi vida es incompleta...tu eres como un tatuaje en mi corazon que jamas lo podre quitar...sandy i love u like a fat kid loves a cake.sandy nunca dejaria llegar una lagrimas en tus ojos..haria lo que tu me digas....porfavor sandy no escucha a otras personas lo que te digan de mi....haz lo que te diga tu corazon..tu sabes k yo te kiero de verdad...y JAMAS alguien te amara como yo......

Pero esta es mi ultima vez que te toy escribiendo....pero si tu me dices que deberia esperar...esperare por ti por el tiempo lo que sea ,, pero si yo a ti no te importo de verdad,,, me ire de tu vida para siempre, y jamas hablare contigo de nuevo en toda mi vida ...,,ES MI PALABRA..........entonces sandy esperare tu answer......deberia esperarte o NO..............porfavor nadmas dime SI o NO..bye

5 respuestas

Calificación
  • hace 1 década
    Respuesta preferida

OJO..hay algunas que estan super mal.bueno ahí te va

Hi Sandy,how you doing? The reason why I am sending you this mail is because I am tired of listening to your friends telling me what you think about me....Sandy If you really think I´m stupid or a loser, and that you don´t care about me, you don´t have to go and tell other people to come and tell me those things, come yourself and tell them to me, Sandy you know that I don´t talk to Maria, or gina or kathy, I don´t talk to anyone,because....I just love you...Sandy I am sorry but there are a lot of girls, that are prettier than you, but for me you are my ANGELINA.. Sandy I have been waiting for you almost a year,,,thinking that someday you will be here with me....and I would wait my whole life If I only had a hope. Sandy I don´t know why I love you so much God has given me everything but I think there is something missing and I think that´s you....my life is not complete without you, you are like a tatoo on my heart that I would never take off Sandy I love you like a fat kid loves a cake, Sandy I would never make you cry, I would do everything you say,,,please Sandy don´t listen to what other people say about me....do what your heart says....You know that I really love you and that there will never be someone that loves you more than I do

But...this is the last time I am writting to you....but.if you tell me I should wait, I would wait for you as long as you want....But If you don´t care about me....I am going to walk away forever from your life and I will never ever talk to you . you can count on it.....I will be waiting for your answer.,. should I wait for you? or shouldn´t I? Just say yes or no..Bye

SUERTE CON SANDY

• hi sandy how are u, I'm sending u this email cause I'm tired of listening from your friends what u really think of me, If u think I'm a losser and if u dont care about me then tell it to me, to my face, u know, i never talk to maria or gina or kathy or anybody else for that matter, because i only love u, Sandy Im sorry to tell u this but there are a lot or girls that are preetier than u but for me u are my Angelina J.... Sanfdy ihave waited for u a year, i keep thinking that someday u are going to be mine, and i would wait my whole entire life if i knew i had a single hope, sandy i dont know why i love u this much , god has given me everything, but without u my life is not complete, u are like a tatoo on my heart that i cant take off, I love u like a fat kid loves a cake,

woa ya me canse

esta muy largo pidele a alguien que te ayude con la otra mitad

REVISE LAS DE ARRIBA SON HECHAS CON TRADUCTOR ESTAN MAL HECHAS, LOS TRADUCTORES NO SIRVEN PARA ESTO

MI RESPUESTA ESTA BIEN LA ESCRIBI DE MIDS CONOCIMIENTOS DE INGLES

Sandy i would never put tears inyour eyes,i would do everything u say please sandy dont listen what other people say about me,, do what your heart says, u know i love u for real aand nobody will ever love u as i do

But this is the last time im writing to you , but if u tell me that i should wait... i will wait for u as long as u want, but if u really dont care about me i will walk out from our life and i will never again talk to u in my life, i promisse u that, then Sandy I will wait for your answer, shall I wait for u or not.... please, just tellme yes or no

bye

PZ YA ESTA LA OTRA MITAD

SUERTE CON LA XICA

• Anónimo
    hace 1 década

***. ..... hello sandy like these. .... sandy I am ordering you this e-mail, because already I am tired of listening to your friends what your she thinks of my .. sandy if your she thinks that I am stupid or losser, and that I do not matter for you, then your you do not have to say to other persons in order that they should say it to me to my, please say it to my your she. sandy you know I speak neither with maria, nor with gina nor with kathy nor with anybody mas, because I only you want to you ... sandy excuse me but there are many girls nice that your, but you know that for MY your you are my ANGELINA J

Sandy already I go almost one year waiting for you ... thinking that one day your you are going to be with me .. and to wait quite for my life, so as which sandy was giving to your myself only a hope nose because I love you so much. Sandy god me there is everything, but I feel that I lack something and believe that this lack (mistake) you are tu.sin you my life it(she) is incomplete ... your you are like a tattoo in my heart that you eat pus to remove ... sandy i love or like to fat kid loves to cake. sandy never a tear in your eyes .. haria what you say to your me .... please sandy does not listen to other persons what they say to you of my .... do what says your heart to you .. your you know k I you kiero indeed ... and YOU EAT someone loved you like I ......

But this one is my last time that you toy writing .... but if you say to your me that to wait ... there will wait for you in the time what is, but if I do not matter for you indeed, me ire of your life forever, and you eat he(she) will speak with you again in all my life ..., IT IS MY WORD .......... sandy at the time will expect for your answer ...... deberia to wait for you or NOT .............. please at all mas say me IF or NOT .. bye

• hace 1 década

hi sandy how are you. sandy .... I am sending you this email because I'm tired of listening to your friends what you think of me .. if your sandy think I'm stupid or Losser, you and I do not mind, then your not have to tell other people to do what I say to myself, porfavor dimelo misma.sandy I know you do not speak with Mary or gina or dakid ,,,,, or anyone else because I only want you you ... sorry but there are many sandy chika your nicest, perosabes for me you are my ANGELINA J. sandy .... I've been waiting for almost one year to believe ... that one day your gonna be with me .. and expect all my life, as long as you give me a esperanza.sandy not only because I love you tanto.sandy God has everything, but I feel like I'm missing something and I think that this lack tu.sin you're my life is incomplete ... you're like a tattoo on my heart that will never be able to remove the sandy ... i love u like a fat kid loves cake.sandy to never let one get tears in your eyes that you would do .. tell me .. sandy .. please do not listen to what other people tell you my .... you do what your heart tells you know .. k yo te kiero ... and never really love someone like me .... ..

But this is my last time I am writing you .... but if you say that you should wait ... you wait for the time whatever, but I love you if you do not mind really, I ire of your life forever, and never speak to you again in my life ...,, .......... IS MY WORD sandy wait then you should expect your answer ...... NO nadmas .............. please tell me YES or NO .. bye

• ¿Qué te parecieron las respuestas? Puedes iniciar sesión para votar por la respuesta.
  • hace 1 década

si quieres puedes traducirlo en

http://www.elmundo.es/traductor/

¿Aún tienes preguntas? Pregunta ahora para obtener respuestas.