La plataforma de Yahoo Respuestas cerrará definitivamente el próximo 4 de mayo de 2021 y solo estará disponible en modo de lectura. Ningún otro producto de Yahoo ni tu cuenta personal se verán afectados por este cambio. Si necesitas más información sobre el cierre de Yahoo Respuestas y cómo descargar tus datos puedes acceder a esta página de ayuda.

Anónimo
Anónimo preguntado en Educación y formaciónAyuda con los estudios · hace 1 década

¿Me ayudan en Ingles?

Pues me pidieron en el liceo, una dramatización de ingles, yo redacte una, quedo mas o menos, queria q me ayudaran a traducirla, antes q me digan q xq no la traduci x internet con algun traductor en linea, es xq esos traductores traducen con muchos errores, y me gustaria q me ayudaran a traducirla alguien q sepa ingles..

Escena en el restaurant

Mesonero: Muy buenas noches Señoras y caballeros, que les gustaría pedir esta noche?

Persona1: Buenas Noches, déjeme leer, todo suena muy delicioso

Persona2: Si, yo me conformo con Pollo a la plancha

Persona3: Eso no suena nada mal, también quiero pollo a la plancha

Mesonero: Es la especialidad de la casa, está suculento.

Persona4: Definitivamente es lo que pediré.

Persona1: Si, por favor pollo a la plancha para todos.

Mesonero: Sale en seguida pollo a la plancha, en unos minutos lo traigo

Persona2: Por favor podría traer una botella del mejor whisky.

En ese momento sale el Mesonero tropieza y tira la comida en la camisa de la Señora.

Señora: que rallos pasa

Mesonero: Disculpe no fue mi intención

Señora: Esto lo sabrá tu jefe

Persona4: Déjeme ayudarla, no es necesario tanto alboroto.

Persona3: No es necesario que hable con el jefe, un error lo comete cualquiera.

Mesonero: Discúlpeme señora.

Señora: Ya estoy limpia, olvidemos lo sucedido

Persona3: Sigamos comiendo

Persona1: Mesonero por favor venga, tráigame una limonada frape

Mesonero: en seguida

Persona3: Mmm…! Que deliciosa estaba esta comida

Persona2: si especialmente el pollo a la plancha

Persona4: bueno es hora de irnos

Persona1: Si, mesonero por favor la cuenta

Luego de comer la familia va de vuelta a casa en su carro. En ese momento choca con una señora que estaba en el restaurant y sale una discusión de nuevo.

Persona1: Estas loca?

Señora: usted es el loco, que esta ciego?

Persona1: yo iba saliendo y usted me llego, es su culpa

Señora: me niego a pagar ese carro

Persona1: esto lo resolveremos con un juez.

Persona2: No hay problema, el carro es mio y veo que no fue mucho el daño dejemos pasar esto esta vez, esperemos no se repita.

Ahi esta la dramatización

Si no les parece esa dramatización, y tienen otra a la mano, les agradeceria muchisimo q me la pasaran.

Muchas Gracias de antemano

2 respuestas

Calificación
  • hace 1 década
    Respuesta preferida

Innkeeper: very good nights Ladies and gentlemen, that they would like to ask this night? Persona1: Good Nights, leave me to read, everything sounds very deliciously Persona2: If, I conform to Chicken to the plate Persona3: It does not sound not badly, also at all I want chicken to the plate Innkeeper: It is the speciality of the house, is succulent.

Persona4: Definitively it is for what I will ask.

Persona1: If, please chicken to the plate for all.

Innkeeper: chicken Goes out immediately to the plate, in a few minutes I bring it Persona2: Please it(he,she) might bring a bottle of the best whiskey.

In this moment it(he,she) goes out the Innkeeper stumbles and throws(shoots) the food in the shirt of the Lady.

Lady: that spends(passes) graters

Innkeeper: Forgive it was not my intention Lady: This will be known by your chief Persona4: Leave Me her(it) to help, it(he) is not necessary so much I make a row.

Persona3: it is not necessary that he(she) speaks with the chief, a mistake it commits anyone.

Innkeeper: Forgive Me lady.

Lady: Already I am clean, let's forget the happened Persona3: We continue eating

Persona1: Innkeeper please come, bring a lemonade frape Innkeeper: immediately Persona3: Mmm …! That delicious was this food Persona2: if specially the chicken to the plate Persona4: good us it is time to go Persona1: If, innkeeper please the account(bill)

After eating the family it(he,she) goes of come back home in his(her,your) car. In this moment it(he,she) hits with a lady who was in the restaurant and a discussion goes out again.

Persona1: These mad? Lady: are you the madman, that I block this one up?

Persona1: I was going out and you I come near, it is his(her,your) fault(sin) Lady: I refuse to pay this car Persona1: we will solve this with a judge.

Persona2: there is no problem, the car is mio and I see that the hurt(damage) was not great let's stop this spends(passes) this time, let's wait do not repeat itself(himself,herself).

Espero que esto te sirva

• hace 1 década

Restaurant Scene

Waiter:Good Night, I'm going to be your waiter tonight, what would you like to order?

Person 1:Good night, let me the menu, all sounds delicious!

Person 2:I'd like some chicken instead, please

Person 3:That doesn't sound nasty at all, I'd like some too.

Waiter:OK, tonight it's house special

Person 4:Definetly, I'm eating that too

Person 1:Yes, please, roasted chicken for everyone

Waiter:Sure, I'll be back with your order

Person 2:And please, bring me a bottle from your best whisky

In that moment, the waiter fells and throws the food on a lady's dress.

Lady:What's going on here?!

Waiter:I'm really sorry!

Lady:Your boss won't think that way

Person 4:Let me help you, it's not necessary for you to make such scandal.

Person 3:You don;t have to talk with the boss, everyone can make mistakes!

Waiter:I'm sorry

Lady:I'm OK now, let's continue eating and forget about what happened.

Person 3:Nothing has happened here, let us eat.

Person 1:Waiter, please bring me a frappe lemonade.

Waiter:Sure, I'm bringing it right now.

Person 3:Mmm! Such a delicious food!

Person 2:Yes, specially the chicken!

Person 4:Well, we have to leave now.

Person 1:Yes, actually, Waiter, Bring me the bill!

After eating, the family gets on their car. In that moment, the car crashes with a woman that was in the restaurant and they start arguing again.

Person 1:Are you crazy?

Woman:No, you are crazy, are you blind?

Person 1:I was going staright when you just hitted me!

Woman:I'm not paying for that

Person 1:The judge will decide that

Person 2:There's no problem, the car is mine and the car hasn't suffered too much damage, we'll try to forget this, I hope this doesn't repeats.

Fuente(s): Yo
¿Aún tienes preguntas? Pregunta ahora para obtener respuestas.