Anónimo
Anónimo preguntado en Educación y formaciónOtros - Educación · hace 1 década

ayuda plz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

porfavor necesito ayuda..mi hija tiene un trabajo y yo soy malisima para el ingles tengo ya parte echa pero esta parte no la eh podido sacar necesito ayuda porfavor....de español a ingles

Buenos días mi nombre es …. hoy les voy a hablar sobre mi mascota favorita.

Mi mascota favorita es mi gato.

Yo tengo ese gato porque una niña lo encontró en la calle desnutrido y casi muriéndose, y como me vio sentada en la cancha con unos amigos me pregunto que si yo lo quería y yo le dije que si y lo lleve a mi casa y mi mama también acepto…como ella juraba que era hembra le puso el nombre de luna. El gato en un tiempo se familiarizo muy bien entre nosotros. En un tiempo empezamos a conocerlo mejor y ya sabíamos que le gustaba y todo…y mi mamá se dio cuenta que era macho pero le dejamos el mismo nombre porque ya se lo habíamos agredido. Ya que los gatos son muy entrometidos, este se mete en todas partes. A el le encanta morder , aruñar y molestar y cuando yo estoy aciendop algo o ablando por celular el tiene la costumbre de aruñarme o morderme. Ahora que ya se lleva bien con el perro pasa casi la mayoria del dia con el en el patio y en las noches es neciesario encerarlo y serar todas las puertas de la csa porque si no el hase fiesta…Ese es mi gato

Gracias por su atención

3 respuestas

Calificación
  • Anónimo
    hace 1 década
    Respuesta preferida

Good morning, my name is .... today i will tell us about my favorite pet, my cat.

i had that cat because a girl found it in the street and when she saw me sitting in a park with my friends, she asked me if i would like to carry it to my home, i accepted and when i came to my home my mum accepted too... my mum think that the cat was female, she call it moon. the cat

after few days we have met each other, so we know what its like and dislike. and my mum realized that the cat was a male but we continue called it moon. it gets everywhere, and it loves biting and scratching. when i am doing something or speaking for movile phone, it usually bits o scratches me. now a days it removes well with the dog, it spends all the day with the dog in the garden the and at night we must to put it in his house and close all the doors because it makes a mess... that is my cat

algo asi seria, espero que te sirva

• hace 1 década

Good morning my name is.. Today I am going to tell you about my favorite pet. My favorite pet is my cat. I had that cat because a girl found it on the street, he was hungry and almost died, when she saw me sitting en the yard whit my friends she ask me if I want it and I told her yes i took him to my house and my mother also said yes... she was sure it was a girl so she called her moon. The cat was doing good with us. As the days were going on we started to now her better and we new what she liked. and every thing. and then my mom found out that it was a boy but we left the same name because we already gave it to him. now that the cats are nosie.this one get in to every were.he loves to bit ,scracth,and bother and when i doing something or talking on thecell phone, he always bite or scracth me. Now that he goes good with the dog he pass most of the day with him in the yard and in the night is necesary to put him in side the room and close all the doors because if we don't he makes a party. That's my cat.

Fuente(s): Mi hijo de 8 años . Espero que te sirva.
  • hace 1 década

good morning my name is !!!!! today talk about my favorit animal

my favorit animal is my cat

i've these cat because a child found it in the street

-------and the cat saw sit in the ...

la verdad es que tengo algo de prisa pero ten por seguro que lo tendras a mas taerdar mañana bueno ya te deje algo by

¿Aún tienes preguntas? Pregunta ahora para obtener respuestas.